3 dagar!!

Om tre dagar sitter jag på ett flyg på väg över atlanten, känns rätt sjukt och tror inte riktigt jag fattat det än. Packat har jag heller inte börjat med än, men har i alla fall börjat tvätta lite kläder. Hur ska man kunna få plats med allt man behöver?? Just nu sitter jag med min nya dator och installerar program, som typ skype (lägg till mig, hannawesterling) och i-tunes. Skaffa appen viber också ni som vill snacka med mig så kan vi smsa till varann också!

Lite nervös börjar jag bli faktikst men ser också fram emot det väldigt mycket. Lite orolig över engelskan att jag inte ska kunna snacka med någon haha, men förmodligen kommer jag komma in i det väldigt fort, hoppas jag i alla fall ;)

Men nu måste jag försöka göra lite nytta och ta vara på den lilla tiden jag har kvar här uppe i regniga skogen för sen kommer jag ju bo en halvtimme i från en av världens största städer och där kommer det förmodligen vara lite varmare än här också (vet inte om det är skönt eller inte när vi ska träna som nå tokar, hehe)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0