Booring

Rätt så boring att vi inte har nå speciella aktiviteter idag förrän vid fyra, om typ en timme då. Man vill ju att vi ska göra saker med laget så att man kommer in i det så fort som möjligt. Har bara varit ute och solat lite med norskorna och svenskorna, dör av värme.. Sen varit lite med amerikanskorna och spelat något ölspel, men så klart inte med öl utan med vatten. Vi måste dricka mycket vatten säger dom så det var ju perfekt, fast drack så mycket så man fick ont i magen och så går man på toa typ hela tiden och kissar ut allt igen..

Amerikanskorna äter ingen frukost, fattar inte varför?? Dagens bästa måltid. Så nått jag kommer sakna med Sverige är frukost, speciellt helgfrokust hemma hos mammi. Men vår assisterande coach, Allie, följde oss idag och handlade frukost åt oss så vi kan äta under veckan, sjukt snällt. Fast tog nog lite för lite, för skulle kännas rätt dumt att last i hur mycket som helst och så ska hon betala, liite drygt i bland att man är sånt matvrak, haha..

Och mitt svenska godis börjar ta slut, panik, hehe.. Köpte alldeles för lite, vet inte vad jag tänkte med? Men man går ju och äter hela tiden för att man är så hungrig, haha. Men imorgon får vi i alla fall mat, längtar! Längtar dock inte lika mycket till 2 mile test i morgon bitti, men det är jag nog inte den enda som inte gör, men det ska jag nog fixa hoppas jag om det inte är alltför varmt.

Hoppas allt är bra där hemma, saknar er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Konstiga amerikaner du har hittat då! Vi åt iallafall frukost trots att den kanske inte va så jättenyttig jämt... ;)
Run Run Run! You can do it! :) snart är du van med värmen!
Kram

Svar: Okej, är det bara amerikanskorna här som är konstiga då? hahaMen jag har i alla fall yoghurt, frukt, bars och någon macka och äta till frukost, som tur är :)
Hoppas allt är bra med dig, kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-12 @ 23:30:51
Postat av: Anonym

Jag får skicka över bröd, smör, ägg, pålägg, juice, yoghurt, crunchy, te, honung och vitaminer. Blir det bra? :-) Saknar. Älskar.

Svar: Lyckades i alla fall köpa yoghurt, bröd, frukt och bars, det får duga så länge :) men godis får du gärna skicka! kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-12 @ 23:56:40
Postat av: Anonym

Och kanske lite godis. :-)

Allt bra här hemma, förutom att vi saknar dig.

/mam

2012-08-13 @ 00:04:53
Postat av: Anonym

Vi får skicka godis, som sagt. Det kan du ju inte vara utan! Saknar dig, hoppas allt är bra.
Kör hårt på testet! / mansing <3

Svar: ja det måste ni, saknar dig, känns konstigt att dela rum men någon annan än dig, kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-13 @ 03:30:27
Postat av: faster

Skicka adressen så skickar vi över det du saknar.
Ha det bra! Kramar fr faster o Ivan

Svar: Okej va bra! :) Kul att ni hitta min blogg förresten, hoppas allt är bra med er, hälsa Ivan! kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-14 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0