Framme

Nu är jag framme i New York. Flyget gick bra, förutom att det spöregnade och åskade så vi fick vänta i planet ett tag innan vi kunde gå av.

Än så länge är det ingen risk att jag ska gå upp i vikt i alla fall, för vi verkar inte få någon mat förrän på måndag.. Så jag är skit hungrig men köpte lite frukt och så till rummet i alla fall.

Igår träffa jag de flesta tjejerna i laget och var och handlade lite till rummet på IKEA. Sen var man ju ganska trött så gick och la mig tidigt, men det var så kallt på rummet så kunde knappt sova, trodde det skulle vara tvärtom eftersom det är 22-24 grader på natten..

Men nu har ni i alla fall fått en första uppdatering från mig, vi hörs snart igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0