God natt

Kom tillbaka från köpcentret med en kyl, en till kudde till sängen, flip flops, mat, gatorade (alla dricker det här, vet inte riktig vad det är men typ någon form av energidricka, det är i alla fall gott så..) och ännu lite godis. Det känns inte riktigt okej att jag äter godis varje dag, typ varje gång man går in på rummet öppnar man byrålådan och äter lite godis. Inte speciellet bra om jag inte vill gå upp 10 kg när jag är här, men det kommer förhoppningsvis inte hända så mycket som vi tränar. Borde egentligen passa på att försöka att inte äta godis när jag är här eftersom det ändå knappt finns nå godis att köpa, men det är väl just därför jag vill ha godis. Så typiskt att man alltid vill ha det man inte kan få..
 
Efter vi varit på köpcentret åt vi på chipotle (mexikanskt) och jag åt tacos, inte riktigt som tacosen hemma men det var gott ändå! När vi kom tillbaks tog jag en promenad runt campus med heide och susanne, två norskor. Känns rätt sjukt ändå att man gå ute klockan sex på kvällen i shorts och t-shirt och inte behöva frysa även fast det är i slutet av Augusti. Tog faktiskt några bilder men vet inte om det är någon idé att lägga upp för alla hus ser exakt likadana ut, röda tegelhus. Sen är det väl lite träd här och där, gräsmattor och små gångvägar. Det är ungefär så campus ser ut.
 
Tredje sovmorgonen i rad imorgon, hur skönt som helst men kommer nog sakna de där morgonträningarna lite faktiskt. Förmodligen sover ni redan där hemma så hoppas ni sover gott, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0