I Lördags

Har ju glömt att berätta om lördagen..
 
Vi hade match mot ett lag från Pennsylvania, brukar inte ha någon koll på vad lagen heter och det hade jag inte denna gången heller. Vi vann med 3-2 eller 4-2, kommer inte riktigt ihåg. Jag fick spela forward men vet inte riktigt hur det gick, känns mest som jag sprang runt utan att få bollen.. Men det var alltså vår sista träningsmatch och på fredag börjar allvaret, längtar!
 
Vi kom tillbaka till campus runt 10 och då stressade vi som fan, duschade och fixade oss. Sen fick vi freshman t-shirtar, så vi slapp ju ha beslutångest om vad vi skulle ha på oss i alla fall. Vi hade typ olika saker vi fick lov att göra. Om någon frågade mig ifall jag var "a star" så skulle jag svara typ "i'm a star" och göra något stjärnhopp. Fast det var ju inte så kul för var ju ingen som frågade mig. Stod på ryggen "ask me if i'm a star" men tror inte direkt någon såg det. Någon annan skulle typ säga ajaj kapten varje gång den drack, någon skulle svara alla med en fråga, någon skulle hälsa på alla i rummet genom att skaka hand, osv.. Vid elva tog vi taxi till killarnas hus som ligger en bit bort. Sen drog några till baren, vissa stannade kvar och vissa åkte väl hem. Jag åkte med till baren, men gick aldrig in eller kom rättare sagt inte in, haha.. Utan jag och en kompis tog en pizza istället och sen åkte vi hem. Kvällen gick jäkligt fort med tanke på att vi for ut så sent, men det var kul i alla fall!
 
Jag och några andra freshmans
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0