Mer kläder

Idag fick vi ännu mer kläder, eller inte fick utan vi fick betala för det om vi ville ha något. Det är så att dom har bytt loggan på alla kläder från C.W Post till LIU Post och därför fick vi köpa de gamla kläderna om vi ville för 100 dollar. Vi kommer tydligen inte få behålla de kläder vi har fått tidigare, förutom ryggsäck och regnjacka eftersom de har C.W Post loggan på och kanske träningstshirt så därför köpte jag lite kläder så man har några kläder att ta med sig hem som "minne" liksom.. Vi fick en grå huvtröja, en tröja med dragkedja i halsen och en med hel dragkedja, en långärmad t-shirt, shorts och en väska. Så nu har man ännu mer kläder att använda eftersom alla typ går runt i träningskläder hela tiden. Flipflops är också ganska så populärt, alla har antingen flipflops eller nike sneakers. Själv håller jag mig till mina adidas tofflor, mycket skönare än flipflops..
 
Inte ett av de roligaste inläggen, men jag har inte så mycket att skriva om just nu. Något speciellt ni vill att jag ska skriva om? :)
 
Hoppas allt är bra med er där hemma förresten, jag saknar er! Fast jag saknar er inte alldeles för mycket som tur är, utan jag har det rätt bra här faktiskt. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Faster

Skönt att höra att du trivs. Mimosa hälsar till dig!
Hon är nog lite avundsjuk!!!KRAM KRAM <3

Svar: Okej, du får hälsa tillbaka! :) Det förstår jag verkligen om hon är, kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-24 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0