Nästan som hemma..

Idag har det regnat, blixtrat och åskat typ hela dagen. Känns nästan som man är hemma, i alla fall med tanke på regnet. Det enda som inte stämmer är väl att det fortfarande är varmt fast det är super dåligt väder. Vi fick typ sitta och vänta 2 timmar innan vi kunde gå ut på eftermiddagsträningen och då var ju egentligen våran träningstid slut men vi körde en timme ändå..

Imorgon ska jag välja kurser och schema och det, vet inte alls vad jag ska ta. Har funderat på ett program som heter forensic science, det är analytisk kemi om jag fattat det rätt så man typ kan bli kriminalare bland annat. Men jag får se, ska jag bara vara här ett år så spelar det ju inte så stor roll egentligen, men man vill ju inte läsa tråkiga ämnen som historia och språk, men tror typ dom kurserna är obligatoriska, bläää
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra och det känns skönt att man börjar komma in i allt mer och mer, men jag saknar er därhemma förstås <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0