Onsdag

Just nu regnar det och åskar här, men vi slapp det i alla fall på träningen (vet inte om det var bra eller inte) så det var ganska varmt ändå fastän det inte var så soligt. Idag körde vi lite olika posession play och efter varje match man förlora, alltså om man fick ihop minst antal pass tillsammans tex, så fick man göra antingen armhävningar eller situps..

Nu ska jag se om det är någon som vill skypa eller något med mig annars ska jag nog sova fram till nästa träning. 4 timmar till nästa träning, fast jag ska nog vara där om 3 timmar. Har ont i baksida lår, som jag haft typ hela sommaren, så måste till training room (där man sköter om alla skador och sånt). Igår körde jag med värme och is, först is två minuter sen värme två minuter, hoppas det ska bli bättre nu. Btw, kan ju säga att rummet är ganska så mycket större än Calles lilla rum hemma i Kvarnsveden i alla fall och det är väl ganska tur eftersom typ hela laget håller till där just nu, haha.

Kommentarer
Postat av: mam

Här har vi också sommar nu. Cab-tur och mjukglass ikväll efter jobbet. :-) KraM <3

2012-08-15 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0