Scrimmage #1

Idag hade vi våran första träningsmatch och det var skitkul att få spela fotboll igen. Vi spelade 4-3-3 som jag trodde vi skulle spela och jag spelade en av de tre forwarderna, på en av sidorna. Vi spelade 3x30 och jag fick spela nästan 2 halvlekar. Det kändes bra förutom att man håller på att dö av värmen, men jag börjar vänja mig.. Vi vann med 8-2 någonting vilket innebar att vi hade bollen för det mesta så det var inte alldeles lätt att träna försvarsspel som det var tänkt att vi skulle göra. Jag gjorde tyvärr inget mål men två assist lyckades jag få i alla fall.
 
Imorgon blir det en tur in till New York, ska bli grymt kul att få se hur det ser ut. Vi ska vara olika lag tror jag sen ska vi få nå sorts uppdrag eller någonting, vi ska i alla fall tävla mot varandra på något sätt. Så blir väl inte direkt någon lugn tur genom New York och se massa saker, men kameran får nog följa med ändå så det kanske blir några bilder i alla fall.
 
Hoppas allt är bra med er där hemma. Saknade min familj när alla andra träffade sina föräldrar efter matchen, men jag är ju inte ensam om att inte ha min familj där så det är ju skönt :)

Kommentarer
Postat av: mam

Skönt att läsa att det går bra för dig, att du har kul och trivs. Och roligt att få se fina bilder. Vi hörs på skajp/fejsbock!

Jag finns med dig hela tiden, och du bor i mitt hjärta. Glöm aldrig det.

<3

2012-08-19 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0