Snart, snart..

Igår var sista dagen vi hade två träningar och idag är sista träningsmatchen innan allt drar igång på riktigt, längtar! På torsdag åker vi till staten Massachusetts och där har vi  våran första riktiga match på fredag och vår andra match på söndag, ska bli grymt kul!
 
Men nu är det bara att tagga inför scrimmage #3 ikväll, sen efter det blir det utgång med laget när vi kommer tillbaka och jag tror att resten av laget ska hitta på något roligt (eller jag vet inte om det blir roligt..) för oss freshmans. Jag berättar för er imorgon! Och imorgon är vi helt off, ingenting planerat på hela dagen så då har jag nog tid att skypa om någon vill?? :)
 

Kommentarer
Postat av: mam

Jag vill. Jag vill. Jag vill. :-)
Lycka till. Lycka till. Lycka till. :-)

Svar: Okej, vi får höras imorgon då :-) Kram
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-25 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0