South Hampton

Idag var vi lediga från fotbollen, eller i alla fall nästan. Istället för ha vanlig träning så hade vi någon volontär grej och åkte vi till South Hampton på ett fotbollsläger tillsammans med killaget och hjälpte till att träna några barn där. Man hade varsin unge som man tränade med och så klart började min unge grina också. Alltså jag och barn går inte ihop.. Amanda du är bättre på sånt där, haha ;) Aja, efter ett par timmar där åkte och åt. Vi fick välja vart vi ville gå och äta och vi gick nog till stället med världens sämsta service, läsk utan kolsyra, fel mat, otrevlig personal, köttet var inte welldone, för många drickor osv. Och uppepå det räknade de in automatisk dricks i priset på typ 70 kronor.. Syster, du skulle skött det där mycket bättre! Efter maten åkte vi till stranden och bara chillade, badade i havet, solade och så tog jag en ganska låg powernap också. Skitfin strand, med jättehöga vågor i havet och varmt vatten. Sen var det skitfina och stora hus precis vid stranden, skulle inte tacka nej till att bo där precis.
Vi har alltså varit borta i princip hela dagen så då kanske ni förstår varför det varit lite dålig uppdatering. Men här är i alla fall några bilder från dagen:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mam

Vilken strand!

Svar: Jag vet och du skulle sett husen som var där precis vid stranden
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-25 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0