Tisdag

Nu har vi nyss haft morgonens första träning. Den var rätt lugn men rolig, först hade vi lite teknik och jonglerade och så till varann, sen hade vi forwards skottövning och efter det nötte vi lite fasta situationer (fast det var väl inte så roligt direkt..) Den andra träningen börjar redan vid 1 så vi har bara tre timmar mellan, lite stressigt faktiskt. Det är precis så man, efter vi har ätit vid elva, hinner tillbaks till sitt dorm, starta datorn och sen måste man dra igen. Jag måste vara där vid 12 igen på treatment. Jag har ont i en av mina baksidor och sen har jag lite ont i ryggen också så då får man dra dit tidigare och köra typ värme, stretch, massage osv..
 
Igår när vi var och handlade hittade jag faktiskt lite godis som jag tycker om. Då vart jag glad eftersom jag typ börjat fått panik för att mitt svenska godisa börjar ta slut, haha... Jag köpte typ mentos, twix och några surisar. Så nu kanske jag klarar mig lite längre utan svenskt godis i alla fall, får hoppas det. Jag är lite korkad som inte köpte mer, kunde ju ha handlat hur mycket som helst i taxfreen eftersom man inte behöver bry sig om vikten då. Men så smart är jag inte alltid.. men min rumskompis är däremot så smart, hon har/hade en hel byrålåda med godis, chips och massa sånt, är lite avis.
 
Nu ska jag ta en powernap innan det är dags att dra på träning igen. Efter träningen och middagen i dag ska vi till någon spelhall och köra någon slags teambonding, skriver mer om det sen. Puss hej :)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Öj skicka din adress till mig så kanske du får nån överraskning nån gång :D

Svar: Hmm, jag vet inte vad jag har för address än. Ska kolla upp det sen skriver jag på bloggen eller till dig på facebook när jag vet :) Men lär skriva det på bloggen så jag kan tigga lite godis hemifrån, haha ;)
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-21 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0