Träning nummer 1 avklarad

Nu har vi gjort första träningen och första testet och jag är helt slut, klarar inte av den här värmen. Jag klarade i alla fall testet, 2 miles på 13:26. Har gjort bättre hemma men skyller på värmen. Vi var typ bara 5 som klarade det och jag var näst först så det var skönt :) Sen tränade vi försvarsspel efter det 1 mot 1, 2 mot 2, 6 mot 6. Kul att det äntligen är igång, men det är jävligt varmt så det blir så himla jobbigt.
 
Efter och före träningen måste vi väga för att se hur mycket vätska vi förlorar och för att se till att vi håller vikten. Jag väger typ 130 pounds, eller vad dom nu mäter i, så man känner sig ganska tung, haha. Sen efter träning tog jag is på mitt knä för jag har lite ont. Man använder typ is till allting här om man har ont. Man fyllde en påse med is och knöt den och tejpa runt där man hade ont, får se om det hjälper, hoppas det!
 
Som jag skrev så fick vi ganska mycket kläder igår, fett snygga. Vi fick 2 short, 2 träningstshirts, 2 t-shirt som resekläder, 1 långärmad resetröja, 1 lång byxa (fett skönt), 1 3/4 byxa, 1 fleecetröja, 2 par strumpor, 1 regnjacka och en ryggsäck och en väska. Har dock lärt mig att jag inte ska ha small i USA, fett små tröjor men fick som tur var byta några av dem :)
 
Nu ska jag vila lite innan nästa träning, hörs sen!
 
morgonens träningskläder
loggan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Schnyggt! :) Äschhhh jag lovar, du vänjer dig vid värmen!

Svar: Ja jag försöker i alla fall, men idag var det inte lika varmt som tur va :)
hannasusaresa.blogg.se

2012-08-14 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0