Kontakt med coacher

Nu är alla papperen inskickade så Bluechip har börjat sammanställa min profil och börjat kontaka olika skolor. Än så länge är det en skola som hört av sig, den där skolan i Florida har jag inte hört något mer från än så vet inte hur det blir med den. Men en skola som heter LIU Post (tror jag) som ligger typ en halvtimme utan för New York har hört av sig. Verkade vara ett väldigt bra lag och skola och stället skolan låg på var ju inte helt fel liksom! Vi har skickat lite mail till varandra och så och nu vill han väl att jag ska bestämma om jag vill gå vidare och få något stipendieerbjudande. Vet inte riktigt vad jag ska svara eftersom jag vill ju prata med fler skolor innan jag bestämmer något. Vet ju inte riktigt hur det funkar med ansökningar och stipendieerbjudande och sånt än så har frågat Emil om det så ska väl se vad han svarar.

Jag är så himla pepp på det här! Det kommer bli så jävla kul, hoppas jag i alla fall. Men jag vill ju inte ha för höga förväntningar heller för då kanske man blir besviken..

Jag hoppas att några fler skolor hör av sig snart så jag har lite mer att berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0