1st seed

 
We got the 1st seed in the NCAA tournament!! Vilket betyder att vi står över första omgången i tuneringen, medans Dowling och Southern new hampshire spelar på fredag så får vi vila och möta vinnaren på söndag. Vi skulle egentligen hostat matcherna också (spela hemma) men på grund av orkanen så kan vi inte det, finns inga hotell på long island... Så blir att åka upp till Southern New Hampshire på fredag och stanna där över helgen, nice med hotellnätter!
 
Har börjat träna igen också, har fortfarande lite huvudvärk men ville ändå testa springa och det blev inget sämre av det som det tydligen ska bli om man har hjärnskakning så det var ju skönt. Kan vara min nacke som gör att jag har haft huvudvärk så länge också för det är väldigt stel. Jag klarade liksom headminder testet första försöket vilket man inte brukar göra om man har en rejäl hjärnskakning så ändå rätt konstigt att jag haft huvudvärk så länge, hoppas lite massage kan göra så det försvinner.
 
Imorgon är det tillbaks till rutiner igen, skolan börjar efter en och en halv vecka ledigt. Men bara 8 skoldagar sen är det thanksgiving break, så det ska jag nog fixa.

Kommentarer
Postat av: Farbror B

Hej igen. Råkade själv ut för något liknande nackspärr ett par år sen. Sjukgymnasten gjorde då ett program med stretchövningar för nacken samt övningar för bålstabilitet som säkert påverkar muskler upp mot rygg o nacke. Något för dig kanske?

Svar: Ja kanske det! Får massage och strechar nacken varje dag så är ju en början i alla fall. Gjorde faktiskt lite bålövningar idag också, får hoppas huvudvärken ger med sig snart. Kram :)
hannasusaresa.blogg.se

2012-11-07 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0