LÖRDAG

Haft träning för ett tag sedan.  Jätte seriöst här att man bara får ha en timmes träning dagen för NCAA-tournament match, matchklockan var till och med på och vi fick inte gå på planen förrän tiden starta, så fjantigt. Nyss ätit lunch och nu blir det chill på hotellet ett tag, ska försöka plugga lite eftersom jag inte vill plugga när jag får besök i veckan.
 
Imorgon kan ni se min match live om ni vill för de kommer filma tror jag. Den börjar klockan 12, vilket är 18:00 eran tid. Går ni till våran webbsida och schedule (http://liupostpioneers.com/schedule.aspx?path=wsoc&schedule=308) så klickar ni på details bredvid matchen och sen watch. Är inte säker på om det funkar  men tror det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0