MÅNDAG

Väldigt dålig uppdatering här på bloggen den senaste tiden, men har varit inne i New York hela helgen med Mamma och Krille. Jättemysigt och äntligen fick man chansen att leka lite turist. Fick låna Susies systemkamera så kommer nog upp lite fina bilder här sen, men inte idag. För nu måste jag sova. Ville bara tala om att jag lever, haha. Har skola imorgon och sen får vi thanksgiving lov, känns som vi inte går i skolan nuförtiden.. Ska åka hem till Jackie och fira thanksgiving där, vilket i princip innebär att äta mat. Inget jag har något problem med så det ska nog bli kul. Det jag skulle komma fram till var att det kanske inte blir så bra uppdatering under veckan heller om jag åker dit, men jag ska göra mitt bästa. Hoppas allt är bra med er där hemma.
 
Bästa syster, saknade dig i helgen. Du skulle varit här du också, lovar att vi skulle haft skoj åt alla ekorrar i central park och åt allt annat som bara du och jag förstår och så kunde vi tagit nice bilder med kameran, du måste komma hit! <3
 
Lite bilder från Empire State Building bara..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha oj är det thanksgiving redan? ;) väg dig före och efter...det brukar vara rätt intressant haha!

2012-11-20 @ 08:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0