SANDY

Äntligen är strömmen tillbaka! Men skolan är fortfarande inställd måndag och tisdag så det är nice.
 
Lite bilder vad vi gjorde under, före och efter hurricane Sandy..
 
Laddade upp med massa godis, chips, läsk och så vidare på Pathmark eftersom vi trodde vi skulle bli kvar på Campus. Men när vi stog i kön fick vi reda på att vi inte skulle stanna på campus, fast jag köpte allt i allafall, det lär ju gå åt en då.
 
Jag och Morgan (och Jackie förstår) myste i soffan med täcke, godis och film, i alla fall tills strömmen försvann. 
 
Gick på biox2. Den storleken på läsken är en medium, vet inte ens om våran large hemma är så där stor??
 
Laddade mobilerna på mallet, gick runt hela mallet för att hitta uttag.
 
Sen åt vi såklart också och spelade ganska mycket kort, lite shopping blev det också eftersom vi efter att ha suttit mitt i mallet hittade uttag på forever 21 och då kunde man ju inte låta bli att handla eftersom vi satt där i typ två timmar. En halsduk och en skjorta köpte jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0