Sandy

Hejsan tänkte bara säga att allt är bra med mig. Är  tillbaka på skolan nu. Ingen ström är så kan inte ladda mobil osv, men lampor funkar, varmt vatten och wifi. Men är typ ingen mat här heller så får åka iväg och äta. Där jag var, hos jackie, har dom klarat sig bra, bara strömmen borta, men vissa ställen vi åkt förbi har varit jätte dåliga och massa träd överallt, lyktstolpar och ledningar nere och trä d på bilar, hus och översvämningar på vissa ställen och vägar avstängda. Har tyvärr inte några bilder men ska nog kunna fixa några från kompisar.
Skolan är inställd resten av veckan så det är verkligen bra för mitt huvud. Match på fredag och söndag och om mitt huvud är bra imorgon kan jag i så fall spela på söndag, så hoppas på det!
 
Vad jag har gjort under tiden? Ätit mat och massa godis, kollat film och biox2, spelat kort och sovit. Helt okej ändå! 

Kommentarer
Postat av: Faster

Skönt att höra att allt är okey med dig älskade syskonbarn.Sköt om dig.Kramar från oss båda <3<3

2012-11-01 @ 08:28:55
Postat av: Farbror B

Skönt att allt är bra med dig efter ovädret. Din coach har säkert koll att inte börja för häftigt om du blir besvärsfri. Då kan ju huvudvärken komma tillbaks. Om du ändå måste uppsöka läkare kanske bäst höra med försäkringen om vårdgivaren kan fakturera försäkr bolaget direkt så slipper du ligga ute med 1000-tals kronor.

2012-11-01 @ 12:50:34
Postat av: Magnus

Gud så skönt att höra! Hoppas huvudvärken ordnar sig nu bara, men låter ju som att det inte är sämre iaf.
En Hanna med fotbollsabstinens är ju inte att leka med :-)
Ha det bra o var rädd om dig i fortsättningen också!

2012-11-01 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0