TISDAG

Blev lite träning efter skolan idag och sen drog jag och Susie till mallet. Hittade äntligen ett par vinterskor, lite otippat att jag skulle hitta det på h&m men det gjorde jag. Hade velat haft ett par svarta kängor men de jag hittade var typ brun/beige men så jävla sköna och varma så jag fick ju lov att köpa dem. Kan visa bild imorgon. En mössa och mjukisbyxor fick också följa med hem. Skulle egentligen försöka hitta nå julklappar men så blev det inte, får göra ett nytt försök nästa gång. Sen kollade vi visst busstabellen fel så fick bli taxi hem, haha, inte lätt med am och pm... Men hann ju i alla fall beställa chipotle på grund av det, gött!


Kommentarer
Postat av: mam

Det är ju på H&M man hittar kläder, även i NY. ;-)

2012-11-21 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0