TORSDAG

Hejsan, hann ha en lektion idag innan strömmen försvann och klasserna blev inställda igen.. Haft mycket skola nu de två senaste veckorna, 3 lektioner på två veckor.
 
Igår drog vi till mallet och shoppade lite, typ hela laget trängde in sig i shuttlebussen. Hittade en skön kofta, men måste sluta köpa kläder nu. Måste hitta skor, vantar, mössor och sånt nu när det är vinter. Mina sneakers är de bästa skorna jag kan använda om det är regningt och kallt ute, vilket inte är så bra, haha. Shopping någon dag Mamma?? :) Men köpte i alla fall fingervantar, så en liten bit på vägen ;) Sen åt vi på IKEA efter det, svenska köttbullar, mash potatoes, gräddsås och lingonsylt, godaste jag ätit på länge! Blev lite stressigt därpå slutet när vi fick reda på att den sista shuttlebussen var där, dom ställde in dom på grund av vädret.. Så blev en liten springtur genom hela mallet, haha, men vi hann med!
 
Idag så åkte vi iväg och tränade på konstgräs inomhus eftersom planen är full av snö. Min första contact practice sen jag gjorde illa mig så det var kul och kändes bra! Så nu tror jag att jag kan spela på söndag, taggad!! På söndag väntar sol och ganska varmt så då blir det typ att spela i t-shirt igen, vädret är så konstigt här, ändras hela tiden. Men jag klagar inte om det blir lite varmare.
 
Nej nu måste jag packa lite och sova, träning imorgon in the parking lot (man tager vad man haver liksom, haha) innan vi åker upp mot Southern New Hampshire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0