20 SEPTEMBER

Det känns verkligen som att det börjar bli höst nu, längtar inte. Igår använde jag mina långa träningsbyxor sen första gången jag kom hit, rätt sjukt faktiskt och idag var nog sista dagen med shorts i skolan. Kanske dumt att klaga eftersom vi förmodligen har mycket varmare än vad ni har där hemma men ändå, vill inte ha höst!
 
Torsdagar känns numera så fredagar eftersom jag inte har någon skola på fredagar och så hade vi ingen träning idag heller så då blir man verkligen så seg som man brukar vara på fredagar. Var på study hall till klockan 6 och efter det har jag inte gjort så mycket. Har typ bara legat i Jackies säng och glott på tv, lekt med Morgans ipad (vill ha min!!) och hållt på att somna. Fast får typ ångest när jag inte gör någonting eftersom jag har så mycket plugg att göra men ibland är man värd att inte göra någonting, även om jag är ganska dålig på att inse det.
 
Skypade med älskade syster idag också. Saknar att dampa och skratta med dig så som bara vi kan och förstår. Du är bäst syster <3  
 
Vart lite extra saknig idag när alla skrev på facebook, saknar er också mamma och pappa <3
  

Kommentarer
Postat av: mam

Man behöver vila ibland också. Man får vila och man ska vila. Utan att få dåligt samvete eller ångest. Lika viktigt som något annat. Det vet du. Du blir bara en smula rastlös. ;-) Puss!

2012-09-21 @ 14:23:11
Postat av: Anonym

Tjena Hanna! Ville bara säga att jag håller med din mor!! Du kanske behöver träna på att ta det lugnt ibland - det är ett bra sätt att ladda de mentala batterierna på - om du kan acceptera att det är ok!!!
Göran-"mentalarn"

Svar: Jo jag vet, är väldigt dålig på det. Är nog lite pga min prestationsångest, men jag försöker i alla fall :)/Hanna
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-22 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0