BRA DAG

Idag var min engelska inställd och jag skulle haft två engelskalektioner idag så det betydde att jag slutade 12:20 istället för 15:20, grymt skönt! Passade på att fixa lite grejer, fixade mitt schema, jag droppade historian och ekonomin och la till political science, ville egentligen ha kvar ekonomin men kunde inte ha den lektionen den tiden jag ville så då vart det politicial science istället. Så nu slutar jag 12:20 varje måndag och onsdag, känns bra! Sen lämna jag in nå papper för att jag ska kunna få min ipad, fixade ett kort så jag kan tvätta, skulle hämta mina böcker men de har inte kommit fortfarande.. Men nu känns de skönt när det mesta är fixat nu när alla klasser klara, så nu kan jag äntligen köpa böcker. Är glad att jag inte köpte alla böcker på en gång så mycket som jag bytt klasser men nu ska jag försöka fixa det även om det känns lite tråkigt att köpa asdyra böcker..
 
Hade ingen träning i eftermiddags så tillbringat eftermiddagen på treatment, på winnick och med biologiboken och nu så känns det som jag förtjänar lite sömn. Inget larm på mobilen imorgon så då kanske man äntligen kan sova ut och bli helt frisk, håller tummarna för det. Godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0