FEST

Som många kanske redan vet så gillar amerikanare att festa. Om jag inte visste det innan så vet jag det absolut nu. Utgång på en måndag, eller vilken veckodag som helst är helt normalt, så idag ska en del av laget ut och festa. Men ni som känner mig vet ju att jag inte riktigt är sån som festar varje vecka så idag ska jag inte följa med ut, men de flesta svenskar och norskor stannar också hemma så man slipper vara ensam. Här räknar de typ timmarna för att se om de kan festa. Vi har en regel inge alkohol 48 timmar före match, så de tänker i princip "okej vi har ingen skola imorgon, nästa match är på torsdag och det är hmm 3 dagar dit, alltså mer än 48 timmar, klart vi ska festa!". Så det gillar jag inte riktigt med college, klart det är kul att gå ut ibland men inte så himla ofta och kanske inte när det är så himla tätt med matcher och allt, men här verkar de inte fatta att alkohol kanske inte är så bra när man håller på att idrotta.. Känner att det kanske kommer bli några ensamma kvällar på campus när alla andra drar ut, men det kanske är skönt det också eftersom man alltid har folk runt om sig. Men Annika kan lova att du hade gillat college, eftersom du hatar att vara ensam och för att du älskar att festa ;) Du kanske ska börja på college istället för att vara aupair? Saknar dig min lilla festprisse <3

Kommentarer
Postat av: Faster

Du är en klok flicka Hanna.Din inställning till fest visar sig med all säkerhet på matcherna framöver.
Härligt att läsa din blogg,ta del av dina upplevelser och höra att du trivs.Puss o kram från faster <3

2012-09-04 @ 11:55:33
Postat av: Annika

Haha, skulle lätt kunnat gjort det om jag hade haft råd med college! Men eftersom jag måste plugga lite när jag är au pair så kanske man lär känna några som drar med en på fest! ;-) Saknar dig också Hanna! <3

2012-09-04 @ 12:30:31
Postat av: mam

Mammas älskade lilla kloka unge! :-)

Svar: Du som har uppfostrat mig ju :)
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-05 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0