FULLT UPP

Har inte mycket tid för bloggen nu alltså. Gick från mitt rum vid åtta i morse och kom tillbaka för en halvtimme sen, alltså vid nio på kvällen. Skola, lunch, treatment, träning (var dock inte med utan kollade bara, är inte frisk än), middag, bibloteket. Har varit in i rummet typ två gånger på hela dagen för att typ byta mellan skola och träningsväska. Förhoppningsvis har jag lite mer tid imorgon för då har vi träning klockan 6:15 (jippi!!) sen skola till 15:20 och sen hela eftermiddagen ledig. Nu ska jag sova och hoppas på att jag kan träna imorgon, vill verkligen spela på onsdag och då känns det som jag måste träna imorgon för att få göra det, håller tummarna!
Hoppas allt är bra med er där hemma! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Faster

Hoppas att du kryat på dig och att det bara var ett snällt virus.Kram från Faster o Ivan <3

Svar: Är mycket bättre idag men fortfarande förkyld, jag hoppas det kommer kännas ännu bättre imorgon, kram <3
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-11 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0