GAMEDAY

Idag är det match igen mot ett lag som heter Kutztown, ligger kanske två-tre timmar härifrån. Det var ju tänkt att matchen skulle spelas tre men men imorse ringde deras till vår tränare och sa att matchen fick lov att flyttas till ett för det var risk för åskväder (thunderstorm låter bättre..). Vår tränare kollade på vädret, klockan ett var det 30% risk och klockan tre 40% risk, kommer ni ihåg att jag sagt att alla lag hatar oss? Ett till exempel på det, haha. Så vår tränare var inte speciellt glad över det. Jag bryr mig inte speciellt mycket tycker mest att det är kul, om det nu är så att dom har något emot oss på riktigt. Men det är bara att vi åker dit, svettas lite extra mycket (eftersom det kommer vara skitvarmt), vinner över dem och kommer hem tidigare än det är tänkt.
 
Let's go Post!!

Lilla ringen precis innan matchstart, då sträcker vi in handen, räknar till tre och säger "together"
 
ps. detta är ett tidsinställt inlägg, jag går alltså inte upp vid halv åtta bara för att hinna blogga..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0