LÖRDAG 22 SEPTEMBER

Började dagen med morgonträning, efter det lunch och sen kollade vi på football för vår skola hade match (men fattade inte riktigt reglerna så satt och störde mig på cheerleaderna istället typ..), såg inte hela matchen utan följde Katie till Path mark och handlade lite grejer som jag behövde istället. Kom hem tog en väldigt skön och välbehövlig powernap bredvid Jackie innan vi + morgan drog till ett köpcentrum tillsammans med Jackies pappa. Köpte lite kläder, det tråkiga var väl att jag bara hitta kläder på h&m för det finns ju verkligen inte hemma, haha. Efter det blev vi bjudna på restaurang av Jackies pappa, väldigt snällt av honom! (Och ja jag tackade så mycket efter maten mamma så du behöver inte vara orolig hihi :-) ) Kom tillbaka till campus för ett par timmar sen och sen dess har jag bara pluggat, men får i alla fall lite gjort så det är bra. Kan väl sammanfattas som en bra dag! 
 
Nu ska jag sova men imorgon kanske jag lägger upp lite bilder på vad jag köpte och sånt, får se om jag hinner. Kraaaam <3
  

Kommentarer
Postat av: mam

Precis vad jag tänkte på när jag läste! :-) Min älskade, fina flicka <3
Vi kan väl försöka höras. Saknar dig!

2012-09-23 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0