MÅNDAG..

Just nu är det lite för mycket plugg för att hinna med någonting annat förutom skola och träning. Har i alla fall äntligen efter flera timmar skrivit klart min engelska uppsats, yes! Just nu har jag fan mer plugg än man hade på soltorg, satt aldrig upp till halv tolv där för att plugga men det har jag gjort idag. Skönt att man börjar halv tio imorgon alltså.

Sen är det ju tur att ingen bryr sig om man går runt med träningskläder i skolan, för det tänker då jag också göra imorgon.. Orkar inte bry mig....................

Hoppas allt är bra med er där hemma, saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Faster

Det där fixar du Hanna.Lägg dig på en lagom nivå!!!
Kramar från oss!<3

2012-09-18 @ 09:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0