MATEN

Nu har winnick, där de serverar all mat, öppnat. Jag, och många andra i laget, försöker äta nyttigt även fast alla andra äter hamburgare, pizza och pommes frites, inte konstigt att dom är feta här liksom. Känns inte så bra att de serverar sånt varje dag men ska försöka undvika det. Fast det råkade slinka ner en glass efter middagen idag, inte bra att de serverar det varje dag heller. Det är verkligen tur att jag tränar när jag är här, annars vet jag inte hur jag skulle se ut när jag kommer tillbaka till Sverige!
 
Dagens måltid, något kött, ris, grönsaker och lite sallad, helt okej faktiskt!


 

Kommentarer
Postat av: Krill

Hanna!! Hoppas du höll kameran närmare glassen än maten när du fotade.......!! :)
Skönt att du får ok mat, så du inte längtar hem allt för mycket.

2012-09-04 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0