MIN SÖNDAG

Idag hade vi en extra träning på grund av vår dåliga match igår och vi hade förväntat oss en väldigt hård träning men coach var inte alls arg idag när vi såg honom. Började "träningen" med att prata och se en film som handlade om hur man ska hantera förluster (eller andra jobbiga saker) i för att få ihop laget igen. Sen körde vi en väldigt lätt träning och tränade på sånt vi behöver förbättra, riktigt bra tycker jag eftersom det inte är konditionen vi behöver förbättre utan mer taktiska grejer. Grejen var att våran insats inte var dålig igår utan det att det inte var någonting som funkade. Även om det var jävligt tungt att förlora tror jag nästan vi behövde det för att komma tillbaks och inse att vi inte är så bra så bra som vi tror utan att vi måste jobba hårt varje match för att kunna vinna.
 
Efter träningen var det lunch, upptäckte en ny favorit idag frukt och keso, väldigt gott och nyttigt. Efter det plugg i flera timmar, ända fram till middagen. Efter middagen lite chill i Jackie och Morgans rum fram tills att jag insåg att jag måste plugga mer och det är vad jag har gjort fram till nu, men det går framåt i alla fall. Nu är det dags att sova, tre timmars lab som börjar klockan åtta imorgon bitti, yes!
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0