NATIONALSÅNG

Här kör vi alltid nationalsången innan match.. Som tur är slipper man stå och hålla sig för hjärtat i alla fall, men mot den amerikanska flaggan ska man i alla fall titta. När vi står där brukar vi, vet inte riktigt hur jag ska förklara men typ skicka runt olika "grejer" till den framför eller bakom t.ex nudda varandra, klämma på varandra, sparka löst på varandra, massera eller vad som helst. Och om något gör det på en ska man skicka det vidare, suger när jag står sist i ledet för då har jag ingen att skicka vidare till. Men det är i alla fall vad vi roar oss med under nationalsången.

Kommentarer
Postat av: mam

Kan du inte "skicka" framåt igen då? :-)

Svar: jo det gör jag ju, men då måste jag komma på någonting nytt typ.. :)
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-10 @ 23:46:42
Postat av: Anonym

Nyp i rumpan, kanske? :-)

Svar: Får testa det nästa gång :) bra idé "anonym"
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-11 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0