SCHEDULE

Idag har jag hållt på att fixa med mitt schemat och ändrat ett par klasser. Kan inte direkt påstå att jag har världens bästa schema, har nog ett av det sämsta, men kan ju bero på att jag tar 17 credits också vilket är ganska mycket. Kanske kommer droppa någon klass eftersom jag kanske inte känner för att plugga ihjäl mig och om jag bara ska vara här ett år så känns det ännu mer onödigt att ha så himla många lektioner. Idag ändrade jag i alla fall engelskan till en 1S (S=slow) får hoppas det är lite bättre för mig, men lite drygt att jag fick en extra lektion, har man ENG 1S har man en extra lektion för att få extra hjälp typ. För att kunna byta engelska fick jag också lov att flytta min ekonomi och byta till macro istället för micro, men det gör mig inte så mycket för jag vet ändå inte skillnaden, den enda tråkiga var väl att jag träffade en tjej (lika fräknig som mig, haha) från field hockey (landhockey) laget i min förra ekonomiklass som verkade trevlig, alltid roligare om man kan sitta bredvid någon på lektionerna som man kan prata med ju, men får hoppas jag har turen att hitta någon i min nya ekonomi klass också.
 
Så här ser mitt schema ut, kan ju säga att tisdagarna och torsdagarna inte kommer bli några favoriter i alla fall, de sämsta ämnena och typ tio minuter mellan varje lektion. Schemat är ju ganska lätt att lära sig i alla fall, samma lektioner mån/ons och tis/tors.
 
Okej men nu ska jag sluta gnälla på mitt schema, blir det för jobbigt är det ju bara att ta bort en klass. Och något bra är ju att jag faktiskt är ledig varje fredag (vilket de flesta är men ändå) så det känns hur skönt som helst.
 
Och här har ni nu fått en uppsats om mitt schema och olika klasser, varsågoda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0