TISDAG

Idag har varit en riktigt jobbig dag. Skola med 4 lektioner i rad och typ ingen rast, sen direkt till träning som kändes skit. Har ont överallt, ofokuserad, trött i både huvud och kroppen och irriterad. Kan väl bero på att det är den där speciella veckan man har en gång i månaden för då brukar allt bara kännas skit.. Får hoppas att det känns bättre imorgon för då är det dags för match. Hoppas också alla mina små skitskador känns bättre. Sa till Melissa (vår trainer, alltså hon som har hand om skador) att jag inte visste vad det var för fel på mig. Hon svara att det är så det känns när man har spelat hälften av alla säsongens matcher, och ja det har vi faktiskt. Om jag inte är helt ute och cyklar spelar vi får nionde match imorgon och när den är slutspelad är häften av matcherna spelade. Fast hoppas förstås att vi har mer matcher efter det, vilket vi har om vi går till slutspel, nationals osv..

Godnatt på er därhemma och hoppas ni sover gott, för antar att ni sover just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kämpa på! Imorgon blir absolut bättre!
Kram <3

Svar: Jo det brukar ju vara så, och så var det väl nu också :)Kram på dig <33
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-26 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0