TISDAG

Ännu en dag som tillbringats på bibloteket ända till läggdags. Fick i alla fall lite mer gjort i dag, till skillnad från igår. Bland annat gjort en powerpoint med massa bilder på mina älskade vänner och familj. Vi ska göra en presentation på engelskan av oss själva. Usch, och jag som hatar att ha redovisningar på svenska till och med..
 
Nu ska jag försöka sova och jag håller tummarna för att jag känner mig ännu bättre imorgon för vill verkligen spela match imorgon. Vi ska till Philadelphia och vi möter ett lag som heter Holy Family, ingen aning om hur bra de är. Men jag vet ungefär hur bra vi är nu för vi blev precis rankade som nr 2 i the region, vilket är typ det "området" där vi spelar och nr 18 i landet så vi lär bevisa imorgon att vi är så pass bra!
 
Hoppas ni fortsätter läsa min blogg även fast uppdateringen inte är lika bra som tidigare, men ett inlägg varje dag ska jag i alla fall försöka skriva. Puss och godnatt på er där hemma! Saknade er lite extra mycket idag när jag kollade igenom bilderna på min hårddisk när jag höll på med powerpointen.

Kommentarer
Postat av: Farbror B

Träna o matcha inte med virus i kroppen bara. Elaka sådana kan sätta sig på hjärtat. Du har väl koll på normal el förhöjd kroppstemp o vilopuls ex på morgonen. Fem slag el mer plus inte så bra.

2012-09-12 @ 12:31:51
Postat av: mam

Holy Family? :-) Hoppas att du frisknat till och kan/orkar vara med och att det går bra för er. <3

Farbror B: Dom verkar inte vara så nogräknade i USA, tyvärr. Varken med sjukdom, mat eller festande...

2012-09-12 @ 21:26:31
Postat av: Faster

Det är klart att vi läser din blogg.Det gör vi varje dag även om vi inte kommenterar varje dag.
Godnatt älskade syskonbarn.<3

2012-09-12 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0