TORSDAG 27 SEPTEMBER

Dagen har gått i ett om man säger så. Lektioner från 9.30am-3:20pm och knappt någon rast. Study hall i två timmar efter det. Sen gick alla som var på study hall ut på planen och tränade lite. Passade på att köra lite styrka för det händer inte så ofta nu för tiden, men ska försöka dra mig till gymmet någon dag. Tränade också lite avslut efter det. Drog till winnick och åt och nu har jag suttit här i ungefär en timme och läst lite bloggar. Den här bloggen kan nog vara en av de sorgligaste jag läst, börjar typ gråta varje gång jag läser den. Handlar om en mamma som skriver som sin dotter som blev påkörd av en cross och dog, så jävla hemskt.. Usch, kan verkligen inte föreställa mig hur det känns.. Jag verkligen hatar döden!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mam

<3

2012-09-28 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0