TRÄNING

Räknade ihop mina träningstimmar för Augusti igår (bättre sent än aldrig). Har alltså en träningskalender där jag skriver upp hur många timmar jag tränar/spelar match varje dag. Fick ihop 51 timmar för Augusti månad, stapeln i min kalender räckte inte ens till. Och då ska tilläggas att jag max tränat 5 timmar fram till den 13:onde Augsti när preseason startade. Fick som mest ihop 21 timmar på en vecka och det var första veckan av preseason, ganska så jobbigt. Men det kommer nog aldrig hända igen om det inte blir ett till år och en till preseason här förstås.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Waaaahhh det är ju inte mänskligt!!!

Svar: Nej inte direkt, men preseason är väl så antar jag, haha :)
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-14 @ 14:46:33
Postat av: Farbror B

Den trän mängden blir 600 tim per år. Det är vad världseliten tränar. Googla på överbelastningsskador kanske finns något om ökad trän mängd. Har du förresten kollat på sportkompression.se.

Svar: Okej, men det var ganska tufft faktiskt med 2 stycken 2 timmars pass per dag så är glad att vi inte har det längre. Nej, det har jag inte, vad är det för sida? :) Kram
hannasusaresa.blogg.se

2012-09-14 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0