WIN

Det var ingen bra match idag direkt men en vinst är alltid en vinst oavsett om man vinner med 2-1 (som vi gjorde) eller med 4-0 (som vi borde gjort). Här är matchreferatet om ni vill läsa det, min roommate Susie gjorde båda målen idag!
 
Farbror Bengt och till er andra som undrar hur jag mår; har ingen feber och min vilopuls var normal idag, fortfarande lite förkyld men det gick att spela i alla fall även fast det var lite jobbigare än vanligt.
 
Typ halva laget är sjuka, har typ ont i halsen och är förkylda, kanske en av orsakerna till att vi inte spelade så bra, även om det inte är något man ska skylla på.. Men imorgon får vi en välbehövlig vilodag och förhoppningsvis är alla lite piggare på fredag. Men här verkar de inte bry sig så mycket om man är sjuk eller inte utan de flesta spelar ändå, lite skillnad från Sverige.
 
ps. hann inte skriva klart inlägget för att brandlarmet gick i våran byggnad (som tur var var det bara ett test så vi behövde bara vara ute några minuter) men tänkte bara säga att om ni vill se mina svar på kommentarer ni skriver så måste ni gå tillbaka till inläggen ni kommenterat, lite drygt kanske men bara så att ni vet :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gum! <3

2012-09-13 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0