LIU POST

Köpte lite nya kläder till mig själv. en tidig födelsedagspresent igen :-) Har tröttnat att gå runt i samma tröja varje dag haha, så nu äntligen har jag köpt en ny sweatshirt och en ny tshirt från bookstore här på campus.

Vad jag kommer sakna mest när jag flyttar hem till Sverige är nog att kunna gå runt i mjukisbyxor och sweatshirt varje dag utan att någon bryr sig. Typ om jag har på mig jeans och en stickad tröja en dag får jag kommentarer om att jag är dressed up haha. Jag ba kom till Sverige så ska ni få se folk som är dressed up...


Kommentarer
Postat av: Farbror B

Hej. Kom inte upp några nya inlägg på min dator igen. Dissikerade grisen var det senaste. Men nu såg jag en länk Till bloggens startsida som jag klickade på. Då kom senaste inläggen upp. Det är väl jag som inte kan med bloggen. Såg du hade köpt en iPhone. På mitt jobb är nu fasta telefoner utslängda och det är inköpt 10-tal iPhone4 samt iPhone5 till chefen. Vi har nu flyttat ut växelunika funktioner direkt i mobilen m h a en speciell app, exempel på detta är närvarofunktioner, in- och utloggning, svarsgrupper etc. Teknikens under.

2013-04-25 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0