MÅNDAG

Hejsan, jag tror jag ljög lite när jag sa att bloggandet skulle bli bättre när jag köpte en ny mobil. Sorry för det. Har känt mig lite nere de senaste dagarna och inte riktigt haft lust med någonting. Igår hade vi de sista matcherna för vårsäsongen. Spelade 3 x 45 minuters matcher, vann första, oavgjort andra, förlora sista. Men fick i alla fall göra ett mål i första matchen. Sen slutade jag sista matchen med att stuka foten, så det gjorde ju genast livet mycket bättre. Men får glädja mig med att vi inte har nå mer fotboll nu. Missar bara alla tester vi ska ha, beep test och två miles, men om jag fått välja hade jag hellre gjort testerna än varit skadad. Vi spelade match på Staten Island strax utanför New York city och det var grymt fin utsikt från läktaren.
Rätt solbrända blev vi (speciellt jag) också efter varit i solen från 9 till 3.
Och min fot blev ganska svullen..

Kommentarer
Postat av: Faster

Vilken otur Hanna!
Du kanske borde linda foten??
Sköt om dig så du är pigg och kry tills du kommer hem och vi ska heja på dig i Mora.
Vi ses snart<3<3

2013-04-23 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0