SOL OCH VÄRME

Äntligen bjuder Long Island på lite sol och värme. Shorts och t-shirt väder idag. Och imorgon ska det bli ännu varmare. Älskar våren!

På tal om nå helt annat, idag har jag varit riktigt sugen på svensk mat och godis. Vill ha tacos, falukorv och makaroner, grillat med potatisgratäng och bea sås (hur gott låter inte det??), spagetti och köttfärssås, mammas fläskkotlett med champinjoner, polarbröd med skinka ost och gurka, limpa, svensk yoghurt, ja nästan vad som helst bara jag slipper Winnicks mat. Till och med potatis haha. Sen vill jag ha godis och svensk glass, blir nog några turer till Östling i sommar alltså.

Men jag ska inte klaga, rätt skönt ändå att få maten serverad varje dag även om kvalitén inte är den bästa.

Började prata om vädret sen slutar jag med värsta mat inlägget, men så är det väl när man tänker på mat hela tiden haha. Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar allt jag vart haren tog vägen. Puss!

2013-04-08 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0