WEEKEND

Haft en superbra helg, bästa på länge tror jag. I torsdags hängde vi ut (säger man ens så, kan typ inte prata svensk längre, haha.. Vad är översättning för hang out?) med några ur baseball laget. Trevligt var det. I fredags så fick vi lite nya kompisar ur football laget istället. Och igår kväll så var det utgång som gällde, hade grymt kul. Och la mig i sängen vid typ fyra, så inte konstigt att jag somna på soffan hemma hos Katie.

Men livet är rätt bra nu alltså, bara skolan som är lite väl mycket plugg. Men ska slita på fram tills onsdag sen blir det att kolla NHL match!!!!! Så excited!! New York Rangers vs Penguins ska vi se.

Bild på mig och Katelyn


Kommentarer
Postat av: Faster

Det värmer våra hjärtan när du skriver att livet är bra. Så ska det vara.
Tiden går fort, vi ses ju snart!!!
Kanske nån av dina kompisar vill hälsa på i vackra Älvdalsåsen när du är hemma?
Kramar från Faster o Ivan <3

2013-04-01 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0