Hemma igen

Då var man "hemma" igen då! Känns faktiskt riktigt bra och skönt att vara tillbaka. Det var inte riktigt så varmt som jag trodde det skulle vara här. Är väl ungefär 25 grader skulle jag tro, men det räcker nog med tanke på all träning vi har. Har än så länge bara träffat Susie, Heidi, Jackie och Katelyn. Imorgon kommer resten av laget. Just nu sitter vi och väntar på två nya svenska spelare som ska komma, klockan är strax efter elva här (5 hemma alltså) och jag är så sjukt trött. Hoppas de kommer snart, känner ju att jag som enda svensk just nu borde vara vaken när de kommer. Men är så sjukt jet lagged så vill bara sova.

Sjukt osammanhängande inlägg men ändå.

Jackie skjutsade oss så vi fick äta Chiptole och sen åkte vi på Target och handlade lite nödvändiga grejer + mat och vatten. Så här full blev bilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0