Lördag

Gick inte och la oss förrän ett igår kväll efter att de två nya spelarna äntligen kommit. Felicia och Julia heter de, jättetrevliga är de och kommer nog passa in bra i laget. Så nu är vi fyra svenskar mot två norskar hehe, känns skönt ;-)

Jag kunde sova ända till nio så det var riktigt skönt. Tränade lite när jag vaknade men gick väldigt segt, sprang 2 x 1 mile och var helt död. Hoppas verkligen jag är piggare på måndag. Ont i benhinnorna hade jag också, men skönt att man kan använda is igen. Saknat det.


Kommentarer
Postat av: Faster

Då sitter vi här igen då och läser dina inlägg.
Det känns bra att ha koll och är lika spännande varje gång vi öppnar bloggen.
Skönt att resan gick bra.Sköt om dig!
Kramar från faster o Ivan <3

2013-08-17 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0