PRESEASON

Nu är äntligen preseason igång. Känns som vi redan hållt på en vecka för mina ben är helt döda. Men hoppas på att icebaths, icebags och massage ska hjälpa. Började som vanligt med 2 miles, fick 13:20 cirka så klarade tiden med 25 sekunder. Väldigt skönt! Sen träning på det, vilket är sjukt drygt. Men det ska bli så skönt när yoyo-testet är klart imorgon för då är det värsta över. Totalt har vi 10 stycken 2 a days, alltså då vi tränar 2 pass om dagen. Så fram tills på söndag, då vi har träningsmatch, har vi 12(!!) träningar. Yes, känns verkligen som man är proffs på heltid.

Nu ska jag dricka vatten, sova och inte röra på mig förrän jag ska på treatment 2:30, före nästa träning.

Lite bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0