Christmas dinner + night out

Igår var det den årliga middagen i city som vi har med tjej och killaget i december. Började med att tränarna bokat en del av en resturang och vi fick mat, delade ut lite awards och kollade någon film. Efter ett par timmar där så drog vissa hem och andra gick ut. Man måste ju vara 21 för att kunna gå ut i city så blir alltid lite kaos då nästan ingen är 21. Jag fick låna ett leg som en kompis hade hittat, så igår var jag 24 år haha. Det var lite krångel innan men när vi tillslut kom till stället var det sjukt roligt. Fritt inträde och fria drinkar så klagar inte. Dock andra grejer som kostade som typ tåg, middagen och massa taxi så spenderade nog lite för mycket pengar med tanke på att fundraisingen ska betalas i veckan. Men det var i alla fall första gången jag gick ut i city och det var verkligen superkul. Blev dock en lång kväll i klackskor och jag och Julia var inte hemma förrän framåt sex imorse. Ganska så ont i fötterna. 










Alla va så sjukt fina igår! Inte ofta man ser laget så uppklädda liksom :) men sen spårade det ur lite...









Trött killar på tåget hem

Åå sjukt rolig och minnesvärd kväll! Kommer sakna sånt här så himla mycket!


Kommentarer
Postat av: You know who

Lätt en av de bästa kvällarna här!!

2013-12-11 @ 07:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0