Good Bye

Har nu sagt hejdå till de första personerna. Vissa personer har blivit klara med finals idag så dom har åkt hem, själv har mina inte ens börjat. Det känns bara jätte konstigt och jag har inte riktigt fattat än att jag inte kommer tillbaks i Januari. Därför kändes de inte så jobbigt att säga hejdå, men det kommer nog kännas mer jobbigt när allt väl sjunker in. En väska är än så länge packad och den landa på ganska exakt 23 kilo, så mycket som jag får ha. Hoppas jag har lika mycket tur med andra väskan också. Blir kanske en tur till mallet imorgon och handla några sista grejer, förhoppningsvis har jag plats för det. Sjukt ändå att alla ens grejer får plats i två små resväskor. 

Kommentarer
Postat av: faster

Då ses vi snart igen då!!!
Välkommen hem.
Kramar från faster o Ivan

2013-12-18 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0