Måndag

Nu har finals-veckan börjat och det börjar alltså närma sig sitt slut. Om 3 dagar så går flyget hem mot lilla Sverige igen. Alla pratar om hur de snart ska åka hem, si och så många test kvar och så här många dagar innan de får åka hem. Tror verkligen alla längtar efter lov, det gör jag också. Men kommer verkligen vara med blandade känslor som jag lämnar Brookville på Torsdag eftermiddag. Kommer kännas sjukt konstigt att lämna det här stället som för ett och ett halvt år sen var helt okänd men som nu varit mitt hem 3 terminer. Jag längtar verkligen hem sjukt mycket men det jobbiga är att jag vet att jag inte ska tillbaks hit. Vill inte tänka på det så himla mycket, i alla fall inte än. Tyvärr, så är det också svårt att njuta av den sista tiden här då den för de flesta innebär stress och massa prov, och sen vips så har alla åkt hem och man har glömt bort eller inte ens hunnit säga hejdå. Att säga hejdå till alla vill jag inte ens tänka på hur jobbigt det kommer vara. Usch! Sen sitta på ett flyg i cirka 8 timmar och hinna tänka alldeles för mycket. Men som sagt så ska det i alla fall bli himla skönt att få komma hem lite också och träffa alla.

Fick bara lov att skriva av mig lite. Men nu ska jag kolla lite julkalender och tänka på annat. Förresten är årets julkalender sjukt bra om ni inte sett den än! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår verkligen att det är med blandade känslor som du sätter dig på flyget och åker hem till Sverige igen. Men allt och alla finns kvar, försök att tänka på det.

Varmt välkommen hem till oss och julen min älskade flicka. Du är saknad. <3

2013-12-17 @ 05:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0