SICK

Mamma, varför sa jag till dig att jag inte varit sjuk sen jag kom hit??! Gissa vem som är sjuk nu? Feber, ont i halsen och förkyld, hoppas det är första och sista gången för detta år. Men det tvivlar jag på.
 
Att vi var lediga igår var verkligen välbehövligt i alla fall, 3 days to go och sen helg!
 
Förresten, idag var första gången vi fick ta på oss fotbollsskorna sen i november. Ingen känsla alls i fötterna, och hade varit roligare om man var lite piggare, men längtar tills vi börjar på riktigt. Men nu är det par ett par veckor kvar! Massa konstiga regler, så nu får man liksom inte träna med någon tränare. Fatta inte varför men så är det.

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Krya på dig Hanna, kram!

2013-02-20 @ 07:27:03
Postat av: mam

Gumman. Hoppas du mår lite bättre idag när du vaknar. Och fotbollsskorna får väl vänta tills du blivit frisk igen. KraM <3

2013-02-20 @ 11:02:14
Postat av: Faster

Ingen träning med ont i halsen!!!!
kryapådigkramar från faster o Ivan <3

2013-02-20 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0