Valentines day

Det enda man sett på Facebook och Instagram idag handlar om alla hjärtans dag.. Och jag lovar er att här är det mycket större än hemma. Har aldrig fattat syftet med den här dagen heller, älskar min familj och vänner lika mycket varje dag.

Haha, låter kanske lite bitter men menar bara att jag inte behöver någon speciell dag för att visa att jag tycker om någon.

Hade inte så många bilder på iPaden men här är några jag saknar just nu (Och pappa då förstås, men han fastnar ju aldrig på bild.. Och farmor också, och många andra. Ingen nämnd ingen glömd) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt, älskar och saknar VARJE dag. KraM <3

2013-02-16 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0