HALLOJ

Blir inte så mycket uppdatering nu på lovet, men det hoppas jag ni står ut med   :) vad har jag gjort än så länge då?  Först har jag varit hemma här hos mamma och haft mysigt i någon vecka, firat jul, ätit mat, slått in klappar, kollat på tv, byggt pussel, åkt madrass och kälke, tränat lite, träffat farmor och annan släkt, kikat JVM och skidor och umgåtts med åsengänget. I måndags åkte jag till Borlänge för att fira nyår med några ur gamla klassen och några till, och allt kändes precis som vanligt, haha, rätt sjukt det där. På tisdagen, igår, chillade jag hos Annika, åt kebabpizza och spelade Uno. Sen idag har jag träffat några saknade tjejer från mitt gamla lag, blev lunch på kompis. Nu är jag hemma igen och i helgen väntar en tur till Stockholm för att se derby, Mora-Leksand, och två hotellnätter. Bra julklapp det där! Just ja, fick A i betyg i alla ämnen också, kunde ju inte börjat bättre!
Här kommer lite bilder från senaste veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0